welkom in de blauwe klas!
donderdag 26 november 2015
Donder-deurtjes-open-dag! In de klas van juf Daphné stempelden we een schoorsteen en in onze klas maakten we met scheerschuim de baard van de Sint!
1 opmerking:
Juf Daphné vertelt
30 november 2015 om 07:21
Gezellig he zo met onze deurtjes open
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Gezellig he zo met onze deurtjes open
BeantwoordenVerwijderen