donderdag 27 november 2014

nog wat leuke foto's van de afgelopen dagen!


samen veters rijgen
Sint Wout

en nog steeds kopen en passen we schoenen :)

schilderen met veters

ronny en kythana doen ook mee

yasmine komt eens kijken, want dat is wel speciaal wat die doen hoor!

we schilderden ook MIJTERS vandaag

Yasmine was braaf, ze kreeg een ijsje van de sint :)

de moderne sint heeft geen groot boek meer, maar brengt gewoon zijn computer mee! Gekke Sint Waïl !

maandag 24 november 2014

schoenen, schoendozen, schoorstenen, ... er viel heel wat te beleven in onze klas vandaag!


een schoenenwinkel in onze klas!

kopen, verkopen, centen tellen, de juiste maat zoeken,...

ondertussen zijn sint en piet ook toegekomen in onze klas! Of wacht... waar is de baard? En zwarte piet ziet wat bleek...
Het zijn Jihane en Felix! zottekes!

een overvolle winkel, tijd om te shoppen dus!

bouwen met schoendozen


schoenverkoper Darius
hieraan dachten we als we 'sint en piet' hoorden

zotte zwartepieten-toeren

Tiyan heeft de mooiste schoenen uit onze winkel gekocht! 

eeeuhm dat is dat 35 euro meneer!

de juiste deksels op de juiste dozen, goed zo Eliza!

vandaag moesten we ook nog de schoorstenen schilderen. Emiliya en Alicia beginnen eraan!

Ja hoor Jihane ALLES mag rood! :)

vrijdag 21 november 2014

schoenenpret part II


chique madam 1
chique madam 2


chique madam 1, 2 en 3
schoenen schoenen schoenen. grote, kleine, hoge, lage, mooie, lelijke,...en vooral veel!

donderdag 20 november 2014

schoenenpret en zwarte pietenkunstjes










En naast al die gekke kuren speelden we ook nog het kleurenspelletje 'bonte ballonnen' samen met de juf!

vrijdag 7 november 2014

Happy birthday Linaaaa!


Lina wordt 3 jaar vandaag en met een kroon op haar hoofd is ze er helemaal klaar voor!
Wat kies je eerst? De serpentines! 
Natuurlijk ook een mooi bloemenveld voor Lina
Kaarsjes uitblazen vraagt grote concentratie! :) ze waren dan ook allemaal in 1 keer uit!!
Lina had ook nog leuke kadootjes bij waar we al leuk mee gespeeld hebben vandaag! Dankuwel!