welkom in de blauwe klas!

maandag 23 november 2015

Wij kregen een brief van de Sint!














Gepost door Juf Hannelore op 21:25
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Over mij

Mijn foto
Juf Hannelore
Mijn volledige profiel tonen

Blogarchief

  • ►  2016 (58)
    • ►  juni (14)
    • ►  mei (9)
    • ►  april (5)
    • ►  maart (10)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (13)
  • ▼  2015 (77)
    • ►  december (5)
    • ▼  november (9)
      • Donder-deurtjes-open-dag! In de klas van juf Daphn...
      • Happy birthday lieve Maria!
      • zwartepietentoeren
      • Wij kregen een brief van de Sint!
      • Bewegen is gezond!
      • Schoeneeeen!
      • Vandaag in de klas...
      • In onze klas...
      • Happy birthdaaaay Ashwin!!
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (11)
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (7)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (6)
    • ►  januari (9)
  • ►  2014 (35)
    • ►  december (6)
    • ►  november (6)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (14)
Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.