welkom in de blauwe klas!

zondag 15 november 2015

In onze klas...


...werken we ook heel hard

...maken we olifanten volgens een stappenplannetje

...bouwen we een trein na

... spelen we graag op de automat

... en maken we graag veel rommel! hihi :)
Gepost door Juf Hannelore op 22:07
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Over mij

Mijn foto
Juf Hannelore
Mijn volledige profiel tonen

Blogarchief

  • ►  2016 (58)
    • ►  juni (14)
    • ►  mei (9)
    • ►  april (5)
    • ►  maart (10)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (13)
  • ▼  2015 (77)
    • ►  december (5)
    • ▼  november (9)
      • Donder-deurtjes-open-dag! In de klas van juf Daphn...
      • Happy birthday lieve Maria!
      • zwartepietentoeren
      • Wij kregen een brief van de Sint!
      • Bewegen is gezond!
      • Schoeneeeen!
      • Vandaag in de klas...
      • In onze klas...
      • Happy birthdaaaay Ashwin!!
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (11)
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (7)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (6)
    • ►  januari (9)
  • ►  2014 (35)
    • ►  december (6)
    • ►  november (6)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (14)
Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.