welkom in de blauwe klas!
zondag 15 november 2015
In onze klas...
...werken we ook heel hard
...maken we olifanten volgens een stappenplannetje
...bouwen we een trein na
... spelen we graag op de automat
... en maken we graag veel rommel! hihi :)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten