welkom in de blauwe klas!

vrijdag 16 januari 2015

Tiyan werd 3!! Hoera








Gepost door Juf Hannelore op 12:16
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Over mij

Mijn foto
Juf Hannelore
Mijn volledige profiel tonen

Blogarchief

  • ►  2016 (58)
    • ►  juni (14)
    • ►  mei (9)
    • ►  april (5)
    • ►  maart (10)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (13)
  • ▼  2015 (77)
    • ►  december (5)
    • ►  november (9)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (11)
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (7)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (6)
    • ▼  januari (9)
      • Hip hip hip hoera Jihane!!
      • Apothekers en dokters!
      • Naar de cinema, want castor uit de groene klas had...
      • Grootouders en kleinkinderen = veeeel plezier
      • Instrumentjes! (En vééél lawaai 😀 )
      • Tiyan werd 3!! Hoera
      • Onze bezigheden...
      • Feest voor Wout! Joepieee!
      • Dit ben ik!
  • ►  2014 (35)
    • ►  december (6)
    • ►  november (6)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (14)
Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.