vrijdag 16 januari 2015

Onze bezigheden...


gezellig knippen, plakken, scheuren,...
alle klasdeuren open! wij kregen hier bezoek uit de groene klas :)

donderdagmiddag... iedereen moe, dus even met meester yordan wat tot rust komen

kuba vs. nmbs

alle klasdeuren open! samen met de andere kleuters in de gang in de zandbak spelen


nog even wachten op de mama's en papa's. meester yordan leest nog een leuk verhaaltje voor!

met 3 kleuterklasjes te voet naar theater, wat deden jullie dat super!!!

dag meester yordan, bedankt voor de leuke 2 weken, we gaan je missen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten