welkom in de blauwe klas!

vrijdag 23 januari 2015

Naar de cinema, want castor uit de groene klas had een filmpje over ons lichaam bij!


Gepost door Juf Hannelore op 05:17
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Over mij

Mijn foto
Juf Hannelore
Mijn volledige profiel tonen

Blogarchief

  • ►  2016 (58)
    • ►  juni (14)
    • ►  mei (9)
    • ►  april (5)
    • ►  maart (10)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (13)
  • ▼  2015 (77)
    • ►  december (5)
    • ►  november (9)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (11)
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (7)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (6)
    • ▼  januari (9)
      • Hip hip hip hoera Jihane!!
      • Apothekers en dokters!
      • Naar de cinema, want castor uit de groene klas had...
      • Grootouders en kleinkinderen = veeeel plezier
      • Instrumentjes! (En vééél lawaai 😀 )
      • Tiyan werd 3!! Hoera
      • Onze bezigheden...
      • Feest voor Wout! Joepieee!
      • Dit ben ik!
  • ►  2014 (35)
    • ►  december (6)
    • ►  november (6)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (14)
Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.