![]() |
| poppen wassen |
![]() |
| effe onderduwen :D |
![]() |
| ook de eendjes krijgen een schrobbeurt |
![]() |
| proper gewassen, dan goed afdrogen! |
![]() |
| ondertussen is het ook weer heel gezellig in het tentje :) |
![]() |
| dikke vrienden! |
![]() |
| tandjes poetsen! |
![]() |
| torens bouwen met houten schijfjes |
![]() |
| en op het einde van onze drukke dag nog even een rustig verhaaltje over Fien en Milo die in bad gaan! |














Geen opmerkingen:
Een reactie posten