We deden maandag een brandoefening.
Plots veel lawaai op school. Een brandalarm.
We moesten met z'n allen naar het graspleintje.
Gelukkig konden we snel weer terug naar onze klas :)
Hihi, nee we wisten het op voorhand, dus ik had ze kunnen waarschuwen voor het lawaai. Ze vonden het wel spannend, maar toch een beetje een desillusie dat er geen echt brandweerwagens kwamen :)
Daarom dat lina ineens brandweerwagens wilt kunnen tekenen!😂 de kindjes waren er precies niet van geschrokken?
BeantwoordenVerwijderenHihi, nee we wisten het op voorhand, dus ik had ze kunnen waarschuwen voor het lawaai. Ze vonden het wel spannend, maar toch een beetje een desillusie dat er geen echt brandweerwagens kwamen :)
BeantwoordenVerwijderen