welkom in de blauwe klas!

zaterdag 13 september 2014

van veel spelen...


...krijgen we grote dorst!

Gepost door Juf Hannelore op 11:01
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Over mij

Mijn foto
Juf Hannelore
Mijn volledige profiel tonen

Blogarchief

  • ►  2016 (58)
    • ►  juni (14)
    • ►  mei (9)
    • ►  april (5)
    • ►  maart (10)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (13)
  • ►  2015 (77)
    • ►  december (5)
    • ►  november (9)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (11)
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (7)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (6)
    • ►  januari (9)
  • ▼  2014 (35)
    • ►  december (6)
    • ►  november (6)
    • ►  oktober (9)
    • ▼  september (14)
      • Joepieeee! Eindelijk naar de boerderij!!!
      • Wij gaan Bertje Big schilderen! Maar onze roze ver...
      • Wie heeft onze verfborstels meegenomen?
      • een jarig prinsesje!
      • een beetje boerderij in onze klas
      • poppenkast spelen voor elkaar!
      • knippen en kleven = dolle pret
      • onze eerste klasfoto
      • van veel spelen...
      • dikke duim voor onze flinke rij. Ik ben trots op j...
      • Tadaaa de artiesten van de blauwe klas
      • Weer een dag vol zon en vrolijke kindjes
      • zandbak-pret op dag 3
      • de eerste dagen in de blauwe klas
Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.