| de eerste dag in de blauwe klas was al super leuk! allemaal vrolijke en goedgezinde kindjes! |
| Alicia kleurde als de beste een tekening van Nellie en Cezar |
| Yasmine vloog door de klas op de aftrekker :) |
| Margot en Jayden zijn al dikke vrienden |
| De automat is een groot succes! |
| Prinses Lina en prinses Jihane bij hun kasteel |
| Waaauw Waïl, mooie kleuren zeg!! |
| En 's middags eten we gezellig met z'n allen in de klas |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten