dinsdag 2 september 2014

de eerste dagen in de blauwe klas

de eerste dag in de blauwe klas was al super leuk! allemaal vrolijke en goedgezinde kindjes! 
Alicia kleurde als de beste een tekening van Nellie en Cezar 
Yasmine vloog door de klas op de aftrekker :)

Margot en Jayden zijn al dikke vrienden

De automat is een groot succes!

Prinses Lina en prinses Jihane bij hun kasteel

Waaauw Waïl, mooie kleuren zeg!!


En 's middags eten we gezellig met z'n allen in de klas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten