donderdag 4 februari 2016

Feest !! 1ste steenlegging van de nieuwe school

Enkele kleuters mochten de tegel en de baksteen beschilderen.
Deze stenen gaan de werkmannen gebruiken om de nieuwe school te bouwen.








Bob De Bouwer








Ons bouwlied


Xander mocht met de kruiwagen de baksteen naar voor in de zaal brengen

Wij zitten klaar om feest te vieren en ons bouwlied te zingen



Maya mocht de tegel naar voor brengen

Maya mocht de tegel naar voor brengen

Natalia mocht voor even een 'metselaar' zijn (bouwlied)

Van elke klas mocht er een kleuter iets uitbeelden uit het bouwlied

Lekker smullen na al dat harde werk :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten