welkom in de blauwe klas!

woensdag 16 september 2015

Blaaaauw blauw blauw en nog wat blauw!






Gepost door Juf Hannelore op 04:36
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Over mij

Mijn foto
Juf Hannelore
Mijn volledige profiel tonen

Blogarchief

  • ►  2016 (58)
    • ►  juni (14)
    • ►  mei (9)
    • ►  april (5)
    • ►  maart (10)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (13)
  • ▼  2015 (77)
    • ►  december (5)
    • ►  november (9)
    • ►  oktober (9)
    • ▼  september (11)
      • Hop naar de boerderij!
      • Morgen gaan we met de bus naar de boerderij...
      • Hoera voor Keysah!!
      • Beetje zon, buiten fruit eten!
      • Blaaaauw blauw blauw en nog wat blauw!
      • Vrolijke vrijdag met vrolijke vriendjes! Fijn week...
      • feest voor Nevfel!! hoera flinke man!
      • alleen maar flinke kindjes in de blauwe klas!
      • Wij eten al superflink boterhammetjes!
      • op ontdekkingstocht in de klas!
      • Al de vriendjes van onze klas, met Nellie en Cezar
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (7)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (6)
    • ►  januari (9)
  • ►  2014 (35)
    • ►  december (6)
    • ►  november (6)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (14)
Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.