Ik vond het super! !!
De juf van de blauwe klas is ook de crème de la crème hoor !
Absoluut! Helemaal mee eens! Denk dat Kythana ze volgend jaar héél hard gaat missen als ze in een ander klasje zit.
Beste Moederdag die 'k tot hiertoe heb gehad! & erg origineel als 'k andere dingen bekijk ^^
ooooh dank jullie wel allemaal!! <3
Ik vond het super! !!
BeantwoordenVerwijderenDe juf van de blauwe klas is ook de crème de la crème hoor !
BeantwoordenVerwijderenAbsoluut! Helemaal mee eens! Denk dat Kythana ze volgend jaar héél hard gaat missen als ze in een ander klasje zit.
VerwijderenBeste Moederdag die 'k tot hiertoe heb gehad! & erg origineel als 'k andere dingen bekijk ^^
BeantwoordenVerwijderenooooh dank jullie wel allemaal!! <3
BeantwoordenVerwijderen