maandag 16 maart 2015

Eefje donkerblauw


Wat gaat er nu gebeuren? Spannend... Iedereen zoekt nog een lekker zacht plekje...
En dan gaan de deuren open: het verhaal vannnn... Eefje Donkerblauw!
Na het verhaal hadden we wel wat 'honger'. Net zoals koning goudgeel en koningin eefje donkerblauw, aten we uit blauwe en gele bordjes
We stempelden vandaag enkel met Eefje's lievelingskleur: blauw!
en we stempelden heeeel veel!
we gingen ook op onderzoek uit: wat zit er in de ontdektafel eliza?
En kettingen met gele en blauwe parels konden niet ontbreken voor de koning en koningin! Knap vingerwerk kleuters!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten