donderdag 4 december 2014

De Sint en Zwarte Piet zijn deze nacht in onze klas geweest!!!


zwarte handen, veel koekjes en chocoladecentjes,
 nieuw speelgoed,... WAAAUW

overal lekkers!

en we hebben ook een winkel gekregen! superleuk

plezier, chaos, spanning, enthousiasme,...

een broodrooster en een koffiezetje!

even onze nieuwe winkel uittesten

op 1, 2, 3 alles uitverkocht! :)

we weten niet waar eerst te zien

sabri en jihane bekijken het allemaal even

boterhammetjes roosteren met een lekker tasje koffie erbij

juf Erika kwam mee met onze nieuwe plasticine spelen

winkeljuffrouw Margot en klant Kuba

gekke mannetjes maken met de plasticine

babbeltje in de winkel

groot succes! Danku Sint en Piet!

en de zoekboeken vielen ook in de smaak

nog meer rare wezens en zotte creaties

en ook Emiliya kan goed rare, grappige ventjes maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten