donderdag 27 november 2014

nog wat leuke foto's van de afgelopen dagen!


samen veters rijgen
Sint Wout

en nog steeds kopen en passen we schoenen :)

schilderen met veters

ronny en kythana doen ook mee

yasmine komt eens kijken, want dat is wel speciaal wat die doen hoor!

we schilderden ook MIJTERS vandaag

Yasmine was braaf, ze kreeg een ijsje van de sint :)

de moderne sint heeft geen groot boek meer, maar brengt gewoon zijn computer mee! Gekke Sint Waïl !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten