![]() |
| samen veters rijgen |
![]() |
| Sint Wout |
![]() |
| en nog steeds kopen en passen we schoenen :) |
![]() |
| schilderen met veters |
![]() |
| ronny en kythana doen ook mee |
![]() |
| yasmine komt eens kijken, want dat is wel speciaal wat die doen hoor! |
![]() |
| we schilderden ook MIJTERS vandaag |
![]() |
| Yasmine was braaf, ze kreeg een ijsje van de sint :) |
![]() |
| de moderne sint heeft geen groot boek meer, maar brengt gewoon zijn computer mee! Gekke Sint Waïl ! |









Geen opmerkingen:
Een reactie posten